Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~celavie | użytkownik

imię i nazwiskoAnia adresTomaszów Mazowiecki zarejestrowany05.01.2008 @17:17:20 ostatnio na stronie12.01.2012 @23:58:58

`Początki bywają trudne, z czasem nabiera się wprawy.


http://www.digart.pl/praca/2775239/Aniaaa_.html Ja.

http://www.digart.pl/praca/6095225/Aniaa.html ja na rysunku-by samii


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.maxmodels.pl/ankyll.html
digarty45 komentarze1279 posty na forum2

komputer / sprzęt
Sony h5 # SH-7065 # Nikon d40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~xdarqax    02.06.2009 @16:43:03
Żeby czegokolwiek się nauczyć potrzebna jest krytyka, bez tego się nie obejdzie. Broniąc się w tak żałosny sposób nic nie zyskasz , więc po co to? Oceniłam kilka Twoich zdjęć, dwa z nich naprawdę mi się podobały , jedno uznałam za idotyczne. Tyle. Czy to grzech ? Wszystko powinno być ocenione najwyżej? Nikt nie jest idealny, nikt nie robi zdjęć, które podobałyby się wszystkim, jednak trzeba liczyć się nie tylko z opinią ogółu.
Przepraszam ,że w ogóle się odezwałam ,zapomniałam, że ten serwis to kółko wzajemnej adoracji i miejsce, w którym niczego się już nie na nauczy...
~tina109    02.06.2009 @16:06:46
dzięki za ocenę
_______
"Nigdy nie zastanawiałam się jak umrę,ale myślę,
Że śmierć za kogoś kogo kocham,była by dobrą śmiercią"
~xdarqax    02.06.2009 @16:02:04
jest sztuka i jest żart, o tym także się nie dyskutuje.
~xdarqax    02.06.2009 @16:00:43
umiemy, umiemy i się załamujemy.
~Pemkas    02.06.2009 @14:53:20
dzięki.
_______

~dzopetto    01.06.2009 @21:15:37
dziękuje..
_______
Żyj każdą chwila życia bo nie wiadomo kiedy sie ono skończy!
-winternow    01.06.2009 @19:50:23
dziękuje ślicznie
~grzechuu    01.06.2009 @19:32:17
tak czy inaczej najs ; )
_______
Foto moto | Motoryzacja | Automotiverigs [RIG] | Zdjęcia z rajdów | Architektura & zabytki
~tomaszekcr    01.06.2009 @19:22:53
nie mówie że masz;p aleee mój aparat jest już naprawde nie najnowszy ; dd
_______
MX 4eVer
~tomaszekcr    01.06.2009 @19:13:25
ojjj tam ; dd mnie sie podoba ; dd fakt ze moze jest miejscami nie ostre ale no cóż... mój aparat to nie żadna lustrzanka : ((
_______
MX 4eVer
~SQuallll    01.06.2009 @18:50:22
Zapraszam do swojej galerii
_______
Zapraszam do siebie - http://www.squallll.digart.pl - Odwiedźcie i oceńcie
You can’t go forward if you keep looking back. - Luke Fon Fabre.
Last.FM - http://www
~tomaszekcr    01.06.2009 @17:45:42
no fakt; dd nie zwróciłem uwagi akurat ; dd no to dobra. nie mam już żadnych zastrzeżen do tej foty ^^ jest boska itd. itp ; dd
_______
MX 4eVer
~tomaszekcr    01.06.2009 @17:24:50
< albo po prostu ciemniejsze >
_______
MX 4eVer
~tomaszekcr    01.06.2009 @17:21:55
hmm... no cóż... fajny kocyk ; dd ale jak dla mnie lepiej by było bez kocyka ; dd albo jakby tam leżało coś mniej kontrastującego np jakieś cuś brązowe ; dd
_______
MX 4eVer
~Fioletowaaa    01.06.2009 @15:26:41
Dzięki.
_______

~kostia    01.06.2009 @09:58:32
Dziękuję za odwiedziny i koment do http://www.digart.pl/praca/2478161/kadziel_str_2.html . Pozdrawiam.
~LadyCatherine    31.05.2009 @09:13:08
a dzięki ;]
~LadyCatherine    30.05.2009 @23:24:47
a ja mieszkam na Wąwale, to jest za Białobrzegami, koło Tomaszowa ;]
~LadyCatherine    30.05.2009 @22:20:09
A widzę, że koleżanka z Tomaszowa
~Paulaa    28.05.2009 @20:15:27
no przecież wiem :P
~pietia78    27.05.2009 @09:32:50
Dzięki za odwiedziny
~dandekster    26.05.2009 @17:00:51
dziekuje i zapraszam do moje galerii
~MalinovaMambax3    25.05.2009 @23:05:55
dzięki za ocenkę i odwiedziny
~agtt    24.05.2009 @22:13:40
(:
_______
bang bang, shot dead. everybody's gone mad.
~Yasuko    24.05.2009 @21:47:48
:D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt